Sukukokous Karjalatalolla

Kokoonnuimme 4.8 Karjalatalolle Helsinkiin. Mukana oli reilu 40 sukuseuralaista. Aimo Hutri soitteli haitaria tulokahvien viihteeksi. Vuosikokous meni lämminhenkisen keskustelun merkeissä. Mukaan oli tullut uusiakin ”hutrilaisia”. Ensikesänä sukukokous järjestetään Orimattilan suunnassa. Siellä asuvat ” Hutrit” lupasivat ottaa järjestelyvastuun paikan päällä.. Kokousajankohta on touko-kesäkuun vaihteessa. Ei kuitenkaan ylioppilasjuhlien aikana. Päätimme myös alkaa Antrean matkan järjestelyt hyvissä ajoin. Matka tehdään ensivuoden elokuussa, joten nyt on jo hyvä alkaa kirjoitella kalenteriin varauksia matkaa varten. Oli mukavaa taas hetken olla omien parissa. Sukuseuran esimies Risto Hutri. Ps. Selailen kotisivujen vieraskirjaa lähes päivittäin. Kerrotaan kuulumisia.